środa, 9 sierpnia 2017

Obrączkowane gołębie przy stacji Warszawa Gocławek.


Te urocze gołębie miałam okazję obserwować w piątek 4.08.2017 o godz. 6.00 przy stacji Warszawa Gocławek. 

Fot. Ewa Rejnus

Nietypowe upierzenie tych ptaków, zwróciło moją uwagę .

Fot. Ewa Rejnus

Przyglądając się, zauważyłam u jednego z gołębi obrączkę na prawej nodze. Na takiej obrączce znajdują się informacje, dzięki którym gołąb może wrócić do właściciela. 
Niestety, nie udało mi się nic odczytać. Szkoda. 

Fot. Ewa Rejnus

Pewnie gołębie wymknęły się hodowcy z gołębnika i wybrały na spacer. 

Fot. Ewa Rejnus

Spacerowały przy stacji Warszawa Gocławek poszukując pożywienia. 

Fot. Ewa Rejnus

Ciekawe czy wróciły do swojego gołębnika? 

Mam nadzieję, że są już w domu. 



2 komentarze:

  1. Śliczne są. Pewnie trafią do domu. Gołębiom pomaga w nawigacji m.in. węch, umiejętność wyczuwania pola magnetycznego Ziemi, odbieranie niesłyszalnych dla nas dźwięków. Ale dużą rolę odgrywa też doświadczenie i pamięć, którą gołębie mają niezwykłą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobały. Mam nadzieję, że już wróciły z wyprawy i są bezpieczne. Dziękuję bardzo za komentarz z cennymi informacjami. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń