środa, 18 kwietnia 2018

Bez wychodzenia z domu. Ptaki wokół mieszkańców Warszawy.

Ciepła i słoneczna pogoda skłoniła mnie do wiosennych prac na balkonie, który okazał się świetnym miejscem do obserwacji ptaków chętnie przebywających w pobliżu ludzi. 
Rozćwierkane stadko szpaków skłoniło mnie do sięgnięcie po aparat fotograficzny.
Fot. Ewa Rejnus


Następnie, moją uwagę zwróciła para mazurków, która z zapałem budowała gniazdko. Ptaki nosiły suchą trawę w wypatrzone przez siebie miejsce w budynku mieszkalnym. 
Fot. Ewa Rejnus

Sikorki udało mi się zlokalizować ponieważ jest jeszcze mało liści na drzewach. Jest to świetny moment do obserwacji ptaków. 
Fot. Ewa Rejnus

Fot. Ewa Rejnus

Rozglądający się gołąb. 
Fot. Ewa Rejnus

I sroczka, której ulubionym miejscem jest antena. Często na niej przesiaduje.
Fot. Ewa Rejnus


Tylko na chwilę opuszcza swoje miejsce,
Fot. Ewa Rejnus


Za moment wraca na antenę by się porozglądać. 
Fot. Ewa Rejnus


Zaprezentowałam tu zaledwie kilka zdjęć ptaków, które udało mi się sfotografować w trakcie krótkiego pobytu na balkonie, ale ptaków przebywających w pobliżu ludzi jest dużo więcej. 

2 komentarze: